Lauantaivihaa


Ilmeisesti meidän bloggaus sapettaa jotain? Miksi ihmeessä. Mun meiliboksiin oli kilahtanut iltapäivästä ihan järjetön viesti. Ensin siinä haukuttiin jontte. Sika, kusipää, itsekeskeinen paska ja naistenvihaaja, joka kuulemma sais palaa roviolla.

joo, kyl mä ymmärrän, et kaikk iei tykkää kaikista, mut en mäkään mee lähetteleen tommosta törkyä sen vihatun tyypin frendille. hei, haloo! ois nyt lähettänyt sen ees jontelle. sehän se avautuu noista muijafantasioistaan, en mä niinkään.

sit kun anonyymi oli haukkunut jonten, alkoi mun haukkuminen. oon kuulemma nössö homoperse, josta jontte tekee kotiorjan samalla tavalla kuin seijakin pompotti mua.

seija?! perkele. voisko mun exä muka olla eksynyt tähän blogiin? ei saatana. jos meili oli seijalta, niin terveiset vaan kangaspuille. toivottavasti ne rakastaa sua riittävästi ja saat niiltä hyvää seksiä.

no mut oli niin tai näin, niin kommentoikaa tipuset jatkossa jonten juttuja tänne tai sille suoraan, älkää mulle. se että me molemmat asutaan testoksessa, ei tee musta sen huoltajaa. ja sama toisinpäin.

ps. suomessa on sanan vapaus ja mä sanon vaan yhden asia: oottakaas, kun tutustuttu erkkiin. 😉

Jaahas, jos hipsis himaan, kun ei arska taida tulla pilvestä. tuuleekin niin perkeleesti. savupekoni kabanossia vähän mukaan matkalta ja avot! 😉

Tietoja P-man
Tosimies, joka kumartaa punaiselle lihalle, tehokkaille moottoripyörille ja itsevarmoille naisille, jotka ei yritä hyväkskäyttää mua. Jyrkkä ei puuterialushousuille, kalaruuille sekä isäehdokkaita etsiville kullikotkille. Btw: itsekin isä vm. 11.

7 Responses to Lauantaivihaa

  1. komistus says:

    on se kumma juttu kun vedetään hernettä nenään kun jätkä haluaa jotain tasoa naisissa. ja niin ku jontte on iteki todennut, niin pyrkii itekki täydellisyyteen, joten tottakai saa vaatia muijaltakin sitä.

  2. yontte says:

    Taitaa olla sama eukko asialla joka oli mullekkin laittanut jotain hatemailia. Ehkä sillä on hiekkaa pimpissä 😉 Älä välitä kuomaseni. En mäkään vaikka mun kai pitäis. Mut niin se vaan on että huipulla tuulee.

  3. P-man says:

    Juu, en mä välitä oikeesti. mä vaan jotenki osasi odottaa tätä. siks oli silloi allkuu vähän flegu tän suhteen. mut nyt kun oon itteki innostunut kirjoittelee, ja joskus ihan asiaakin, ketuttaa tommoset rutisijat. ei ne ees tunne sua livenä, niin vittux arvostelemaan pelkän blogin perusteella.

    ja komistus o kyl ihan oikeessa: jos sä et olis minkään näköinen, oloinen ja perfektionisti niin et vois vaatia sitä eukoltaskaa. mut niin se menee, et Ikean kamat sopii keskenään yhteen samoin Idin, mut miksaamalla niitä keskenään tulee helposti katastrofi.

    siis se sama muija meilas sullekin vai? siitä t-alkuisesta osoitteesta, joka päätty o:hon?! vastasitko?

  4. P-man says:

    ja hiekka pimpissä kuulostaa pahalta – näin miehenä. 😉 yhtä pahalta kuin hiiva.

  5. P-man says:

    mistä tulikin mieleen, että naiset on ihan pimeitä. seijan osti/ostatti mulla apteekista jotain rööriä voitelevaa puikkosysteemiä, ois ollut joku Cicatridia tai Cicatrinia tai jotain. No siinä oli kaiken maailman mehiläisvahaa, aloe veraa ja vaikka mitä öljyuutteita. se 10 pillupuikon setti maksoi 20 e ja se sillä meni niitä kuilemma kuussa 2. mieti! 40 e pimpsun ’kosteutukseen’. ja sit kun joskus ehdotin, et käyttäis senkinrahan vaikka bikirajojen vahaukseen, et mä kyl hoidan sisäpuolen, niin ei puhunut kahteen päivään. outo eukko.

    kerran se oli jättänyt semmoisen kapselin vessassa pesukoneen päälleja mä luulin sitä kurkkupastilliksi. vähän aikaa pureskelin, kunnes tajusin, että se ei ollut karkki vaan joku röörin kostuttaja… et sellaista.

  6. P-man says:

    mut seijan puolustukseksi: kyllä se olikin samettinen. nyyh! 😦 no, ei mul oikeesti ole ikävä. tai on. välillä. mut toisaalta… äh, en mä tiedä. moro ny. jokohan sitä koht pääsis ulos? 😉

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s

