Ei mitää rajaa


Niitä on jokapuolella. On tasasuhtaisia pyöreitä, terhakoita typyjä, ketunnokka, isoisän rukkasia, rantapalloja, pitkopullia ja sitten niitä vähemmän houkuttelevia eli pelkkiä nännejä ilman rintaosaa. Kyllä noissa silmä lepää, mutta omalla tavallani ihmettelen tuota nykypäivän naisten avoimuutta. Missä vaiheessa siitä on tullut sen tasoista, että jopa miestensä seurassa arskaa ottavat naiset esittelevät sulojaan ihan avoimesta yleisellä rannalla? Mua ainakin häiritsis, jos oma muija makaus kaiken kansan fansioitavana tossa mun vieressä, eikä sitä edes haittais muide tuijotus.

Tämmöisilläkin biitseillä liikkuu kaiken maailman hampuuseja, jotka piilossa puun takana tuijottavat silmät selällään mollukoita ja hakkaavat hanskaansa. Tai entä ne pervot, jotka tykkää kuvata tissejä? Kaikillahan nykyään kännykkä on. Saa videota, kuvaa ja ääntä – kaikelle kansalle levitettäväksi.

Äskön just todistin, miten nerokkaita me miehet ollaan. Semmoinen mua 20 vuotta vanhempi ukko pisti muksut riviin ottaakseenn perhepotretin. Sekä oikealla että vasemmalla puolella katrasta koreili ihan sattumalta ihanaiset tyttölapset tisut pystyssä. Kamera eksyi koko ajan tissikuvauksiin ja kekerat jäi auttamatta toiseksi. Hieno esitellä himassa vaimolle kuvia, kun joka toisessa kuvassa on vieraan naisen rinnat ja joka toisessa omat muksut.

En voinut olla huomaamatta tätä showta kun paistattelen ihan tässä äijän selän takana. 😉 Mikäs täs on poikamiehenä unelmoidessa, mutta ois suht fiksua kattoa pikkuisen, missä ne lollot rykäisee esiin. Ja ukot hei, kattokaa vähä leidienne perään. Omistaan kannattaa pitää huolta! No, kuten sanottu, ei ole mun ongelma.

Moro nyt!

Tietoja P-man
Tosimies, joka kumartaa punaiselle lihalle, tehokkaille moottoripyörille ja itsevarmoille naisille, jotka ei yritä hyväkskäyttää mua. Jyrkkä ei puuterialushousuille, kalaruuille sekä isäehdokkaita etsiville kullikotkille. Btw: itsekin isä vm. 11.

4 Responses to Ei mitää rajaa

  1. the alter says:

    eksihibitionisteja kaikki tyynni, ne muijat meinaten! eikä ne edes kaikkia miehiä kiinnosta, ne tissit meinaten. olen siitä elävä todiste ja minä jumaliste olen oikein miestenmies, ettäs tiedät!

  2. P-man says:

    jaa exhibitionistejä kaikki? Ihan kaikki? Ootko ihan varma, ettei vaan ois muitakin motiiveja taustalla? 😉 tosta tulikn mieleen että voisin tässä, kun aikaa on, kuvata rintoja ja järjestää näyttelyn niistä kuvista jossain vaiheessa jonkun aikuisten seksikaupan kanssa yhteistyössä.

    Olisi mahtavaa vangita kuviin erilaisia tarinoita rinnoista. Haastattelis friiduja niitten rintojen kehityksestä jne. Ja tekis jokaisen varustuksen yhteyteen tarinan niistä ko. tisuista. Täytyy alkaa jalostaa ajatusta, jos promokuvio ei natsaa. Varmaan yhtä haasteelista hommaa ois molemmat!

  3. P-man says:

    niin joo the alter, eiks sua kiinnosta rinnat ollenkaan vai ei vieraiden naisten rintojen kuvailu? Jos jälkimmäinen vaihtoehto, niin se on ehkä hyvä vaan sulle. Etenkin jos seikkailet. 😉 kyl mä monesti käskin exääni pistää ulkomaillakin biitsillä paidan päälle, kun musta tuntuimsiltä, et joudun hetkellä minä hyvänsä tappeluun sen takia, et kaiken maailman kebabberistit kuolas mun muikin varustuksen perään. Ei semmosta ukkoa ookaan, jota se ei haittais, et oma muidu paljastaa puoli kroppaa muille ja on vielä sanoin kuvaamattoman tyytyväinen saamastaan huomiosta! Itsetunto nousee, kun kelpaa muillekin. Ja onhan se kiva kokeilla, vieläkö oma ukko on mustis. Seija ainakin kokeili mua ihan surutta!

    Etenkin turkissa oli vaikea vaan olla, kun aikuiset miehet tuli ehdotteleen seijalle kaikkea (mm. Kyseleen hintoja yöstä vaalean skandinaavin kanssa), vaikka mä olin siinä vieressä. Kyl mäkin pokaa osaan mut siinä menee raja, et en mä nyt toisen muijaa yritä sen silmien edessä.

    Toisaalta, jos muikki nyt heiluu alasti, niin kyllä jotkut ottaa sen kutsuna ja houkuttimena. Musta se on helvetin epäkohteliasta siltä naiselta… En mäkään pullistele lihaksiani vaikka ilman paitaa etelän yökerhoissa. Vaiks jossain turkin kakkosluokan paikoissa se ois kai ihan ok.

  4. P-man says:

    mua jäi kiinnostaan, että mitä tarkoititi, kun sanoit olevas miestenmies? Jaa niinku gay vai? No eiks silloin ole ihan luonnollista, ettei tisut kiinnosta niinkuin meitä heteroita… Kunhan pohdin, kun ideoin tätä tisunäyttelyä…

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s

