Iskufiaskot


Mä en ole helppo poka tällä hetkellä, koska sydän on raiskattu. Mutta en mä nyt niinkään paska ole, että tämmöisen iskureplan oisin ansainnut Stokkalla.

Semmoinen nelikymppinen friidu, ihan nuorekas ja tyylikäs kyllä, tuli seisoon mun taakse Delin pehmisjonossa. Tiedätte varmaan sen fiiliksen, kun joku arvioi sua selän takaa? Sen vaan tuntee, ne kuuluisat silmät selässään siis.

No, leikin etten tajunnut, vaikka lopulta rouva oli jo ihan iholla. Jos oisin siirtynyt sentin taaksepäin, sen huulet ois osunut mun hiuksiin. Sen sijaan että peruutin, päätinkin kääntyä nopeasti. Alkoi ahdistaa, kun tuntematon hengitti niskaan. Friidu ei väistynyt senttiäkään, niinkuin tavallinen ihminen ois tehnyt, vaan otti semmoisen pitkän ja hitaan kutsuvan silmäyksen päästä varpaisiin ja lohkas:
”Kattelin sua jo aikaisemmin kenkäosastolla. Sä näytät epätoivoiselta. Saisko täti piristää sua? Lapset on 17 asti hoidossa ja mies matkoilla”.

Mitä tohon voi vastata? Mä vastasin, että:
”Sä se epätoivoinen taidat olla. Mä tarjoon sulle pehmiksen, mut kovis on nuoremmille ja naimattomille”.

Olin aika tyytyväinen vasatukseeni. Yleensä sitä jäätyy ihan täysin, kun joku tulee julkisesti moista ehdotteleen. Jontte ois varmaan todennut, että ”lähdetään Testokseen, mä haen Alkosta skumpan. Pidä ites kuumana leidi, mä tykkään myös vanhemmista kissoista”. 😉
Näissä asioissa me ollaan tosi erilaisia.

Jaahas, sit lounas nasssuun ja takas baanalle. Lähdin päivittämään mun kesävaatevarastoa Rrikan reissua varten ja uhkaa keskittyä Tabun terassille etsinnät.

Tietoja P-man
Tosimies, joka kumartaa punaiselle lihalle, tehokkaille moottoripyörille ja itsevarmoille naisille, jotka ei yritä hyväkskäyttää mua. Jyrkkä ei puuterialushousuille, kalaruuille sekä isäehdokkaita etsiville kullikotkille. Btw: itsekin isä vm. 11.

3 Responses to Iskufiaskot

  1. muija kirjoitti:

    olis kiva kuulla jotain vinkkejä flirttailuun, ja jotain tyypillisiä emämokia mitä ei kannata tehdä 🙂 ja koita nyt kestää äitiäs :D!

    • P-man kirjoitti:

      Moi Muija!

      Pistit pahan, oon tänään miettinyt tota flirttijuttua paljonkin, koska kesä pistää sinkkumiehen hormoonit hyrräämään. 😉 tänään oon treenannut flirttiä mm. Tabussa, Teerenpelissä ja biitsillä. En mitään varmoi neuvoja tiedä, mut tässä mun ajatuksia näin vapaana ukkona.

      Kuten tänpäiväinen Stocka-fiasko opetti, mun mielestä pärjää hyvin, kun jättää ääripäälähestymiset pois. Eli en mä pitänyt tota seksiehdotusta jonossa juuri minään, koska se oli jotenkin niin raju ja suora. Suorastaan päällekäyvän ahdistava. Kai mä oon ollut liian kauan seukkaileva? 😉

      Samoin sellaiset flirtit, jotka on tekemällä tehtyjä tai kuluneita, ahdistaa. Esim. Nämä meille vai teille läpät, silmäiskut,tissin hypläykset, reiden hieronnat, lentopusut sun muut on jotenkin niin kuluneita, et tulee väistämättä mieleen, että nainen ei voi olla muutenkaan hottis, jos ei osaa edes flirttailla persoonallisesti.

      Mikä sit on persoonallista, sen huomaa mun mielestä parhaiten puheessa. Hauskat sanonnat, älykkäät vasta-argumentit, kyky keskustella fiksusti, kyky heittäytyä tilanteeseen yms. Ne iskee muhun. Toki joku toinen tykkää eri jutuista… Aitous toimii aina. Ihmisistä näkee, jos ne yrittää olla jotain, mitä ne ole. Siitä on väännetty paljon tässäkin blogissa. Joitain tuntuu ärsyttävän meidän suoruus, mut itte arvostan just sitä suorapuheisuutta naisissa, ja siis kavereissanikin. Nykymaailma on täynnä hymistelijöitä, niinku oon aikaisemminkin kirjoittanut täs blogissa. 😉

      Mun mielestä paras flirtti tulee ihmiseltä, jolla on itsevarmuus kohdillaan. Summa summarum: oon tullut siihen tulokseen, että iloinen, avoin ja sosiaalinen tyyppi on paras flirttailija. Sen vaan huomaa, kun toisella on hyvät vibat ja sellainen houkuttelee mua.

      Itte meen jutskaa vaan niille mimmeille, jotka hymyilee, juttelee vaiks kaverinsa kans tai näyttää siltä, et niillä on kivaa. Semmoset yrmyttävät seinäruusut sekä superleson näköiset muijat mä kierrän kaukaa. Samoin semmoiset törötissit ja perseenpaljastelijat, jotka on suorastaan tyrkkyjä ei houkuttele mua.

    • P-man kirjoitti:

      ja kyl mä mudea kestän, mut kestääkö se eerikkiä ja mua? 😉 Varmaan saa sydärin, kun kerron sille uuden elämäntilanteeni… Mun broidi ja sisko on jo niin vakiintuneita ja suorastaan rutinoituneita parisuhde-elämässään, että mutsi oottaa sitä vissiin multakin…

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s

