SAATANA!


No voi nyt vittulan väki! Joo tiedän et rikon jo heti mun nettiselibaattia mut saatana kun tajusin just unohtaneeni vaikka mitä. Ensinnäkin mun arkistokirja jäi mun himanVittu!!!!! Ja pahinta on se et unohdin lukita mun ja P-manin kämppien välisen oven, siis kun tavallaan siinä on yhdessä isossa kompleksissa kaks asuntoo. Enkä mä todellakaan halua et jos P tuo sinne jotain frendejään et ne nuuskii mun puolta. Ja unohdin sit tietysti uudet Armanin arskanikin sinne kotiin ja allergialääkkeet. VITTU!

Tietoja yontte
Mies kaupungin kattojen yltä. Intresseissä vastakkaisen sukupuolen muotovaliot, viinit, gourmet, arjen ja juhlan luksus, vaatteet, henkinen ja fyysinen tasapaino. Täydellisyydessä ei ole mitään pahaa -siksi vaadin sitä sekä itseltäni että muilta.

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s

