EIIIIII!!!!


Mä kattelen täs toisel silmäl Black Hawk Downii ab. kuudettatoista kertaa ja toisella (puu)silmällä Kuukkelia. Erehdyin harrastaa egogooglausta ja löysin jotain aivan hirveetä! Mä koitan toipuu täst ny yön ajan ja postaan sit huomenna. Tsiisus! Ei mun nimellä voi tulla irkistä ”kaimaa”, joka on P-Man Piparipoika! Tää o ihan ku sulattelis 75-kilosta joulukinkkuu. Menee KAUAN siis!

Mä avaudun täst huomenna. On se ni ihanaa olla työtön. Aikaa tehä kaikkee kivaa, kuten kattoo leffoi ja olla netis. Niin, kirjoitella tätä blogii siis. Mut P-Man Piparipoika!!! EIIII!! Mä en uskoa. Vaadin Googlee feidaan noi jutut. Nyt kaikki googlaan mua, eihän Piparipoika voi tulla ennen. MÄ oon ollu lapsest asti parille dudelle P-Man! Perkele. Mut joo, väännän sit huomen siitäki lisää. Siis nimen alkuperäst.

Moro ja yötä tyypit! Käyn viel nopee ihailee Arjaa. Ja Evaa. ja on tos pari uuttaki Päivän Pimuu työn alla. 😉

Tietoja P-man
Tosimies, joka kumartaa punaiselle lihalle, tehokkaille moottoripyörille ja itsevarmoille naisille, jotka ei yritä hyväkskäyttää mua. Jyrkkä ei puuterialushousuille, kalaruuille sekä isäehdokkaita etsiville kullikotkille. Btw: itsekin isä vm. 11.

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s

