Auttakees


Jeesikääs tyhmää P-Mania pikkusen. Miksi ihmiset kirjoittelee kommia eri nimillä, jos/kun ne kaikki on kuitenkin samasta IP:stä ja samalta ihmiseltä? Mä en oikein hiffaa tota, koska oon ihan reilusti kaikkialla samalla aliaksella. Kunhan mietin…

Öitä itse kulleki!
Moro ny!

Ps. Mulle ei Tony kelpais. So gay. 😉 Ja jos tultais Tonyn kans käsikynkkää vastaan rapussa, Demoni varmaa kysyis, onko toi sit se Obama…

Tietoja P-man
Tosimies, joka kumartaa punaiselle lihalle, tehokkaille moottoripyörille ja itsevarmoille naisille, jotka ei yritä hyväkskäyttää mua. Jyrkkä ei puuterialushousuille, kalaruuille sekä isäehdokkaita etsiville kullikotkille. Btw: itsekin isä vm. 11.

3 Responses to Auttakees

  1. Kalle says:

    No meillä ainakin on 8 henkilön kommuuni, jossa on yhteisenä käytössä 2 konetta, ja meiltä on ainakin muutama käyny täällä, koska toi sivu näkyy sivuhistoriassa ja ollaan tästä puhuttukin. Ja olemme kirjoittaneet eri nimillä siksi, että meillä kaikilla on eri nimi. Eli yleinen/julkinen kone varmaan kävisi vastaukseksi?
    Mutta jos varmuudella tiiät että sama henkilö, niin kannattaa varmaan sit kysyä siltä henkilöltä? Toivottavasti auttoi!

  2. P-man says:

    Kalle,
    Jumalauta, siis 8 jamppaa oikeesti samassa lukaalissa!! Kuinka teillä arki toimii? Onko kaikki huoneet yhdessä tasossa? Joku opiskelijamesta? Ei vitsi, kommatkaa ny ihmeessä tapahtumia enemmänkin! Kahdeksan, nostan hattuu!

    Ja kiitos auttoi!! Mä olin melko varma, että oon molottanut jotain Testoksest mun frendille sinä surullisena lauantaina, ku kalsarit kuoli ja se hiillostaa mua. 😉 Mut mä oonki Sherlock P-Man, eli liian vinkee mielikuvitus.

    Jaahas, nää (ulko)treffit loppu tähän, nyt alko ukkostaa..

  3. P-man says:

    Ja ei sillä, etteikö frendit tietäis muutosta, mut blogist en oo kertonut, enkä kerro. No, kattoo ny…

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s

