Siirtomaaherrafantasia jatkuu (Jontelta terkkui)


Moro!
Lupasin taas jeesiä miestä idässä ja postaa kuulumisia. Y palaakin vasta ensi lauantaina… Vielä on aikaa rellestää haarakonttorissa. 😉

P-Man

SIIRTOMAAHERRAFANTASIA JATKUU

Ah, ah ja ah. Oma kone taas kunnossa ja shamppanjabrunssilla alkanut päivä. Pari viime viikkoa on kulunut oikein mukavissa merkeissä. Ja ette ikinä usko: mä sain sekä Vertun jadekuorilla että hamuamani jadedildon! Vaviskaa Mansen misut!

Hitto tänne orientaaliin voisi muuttaa joskus. Työntekijöiden palkkaaminen on täällä naurettavan halpaa ja ne tekee ihan mitä vaan. Täällä voi käytännössä ostaa edullisen kotiorjan itselleen. Ja se jos mikä sopii mun siirtomaaherrafantasiaan. No, puoliksi tosissanihan mä. Mutta puoliksi kuitenkin… 🙂

Nyt pitäisi lähteä valumaan hierontaan. Tytöt osaa hieroa täällä juuri sopivan intiimisti ja kiusoittelevasti. Silareita tosin olen nähnyt valitettavan vähän mutta hyviä pyrstöjä ja sääriä sitäkin enemmän.

Palaillaan!

– Yontte

Tietoja yontte
Mies kaupungin kattojen yltä. Intresseissä vastakkaisen sukupuolen muotovaliot, viinit, gourmet, arjen ja juhlan luksus, vaatteet, henkinen ja fyysinen tasapaino. Täydellisyydessä ei ole mitään pahaa -siksi vaadin sitä sekä itseltäni että muilta.

4 Responses to Siirtomaaherrafantasia jatkuu (Jontelta terkkui)

  1. hmm says:

    tiedäks ku mä oon niin helvetin ihastunu yhteen tyyppiin, siis jätkään, joka on mua neljä vuotta vanhempi (ollaan kahenkympin molemmin puolin). ollaan vähä tekstailtu kunnes sit kysyin et onko sil mitää mielenkiintoo, ja se sit sano toipuvansa edellisestä suhteestaan. sano kuitenkin että haluu tekstailla mun kaa.. en kyl nyt tiedä et mitä sen päässä liikkuu?? mut siis oli mulla pointtiki täs jutus 😀 eli vähä ohjeita että miten saadaan tosi tarkoituksella kumppani eikä vaan yhen yön juttuja?

    • P-man says:

      Ps. jos sä oot nuori, siis alle 20 ni kehotan myös elämään ihan ittelles vaan. sä ehdit seukata, olla jonkun kaa tositarkoituksella (eli elää tylsää arkee, riidellä, rupsahtaa yhdessä jne.;) viel monta kymmentä vuotta, vaikket nyt tosta jambasta miestä löytäis. en mä oo katkera … mut sanonpa vaan, että jos ny saisin itte elää uudelleen nuoruuteni en tod. alkais seukkailla liian vakavasti minään 18-vuotiaana.

  2. P-man says:

    hmm,
    senkun tietäis vois alkaa ottaa jollain neuvontaklinikalla paljon rahaa… Täytyy funtsaa vähän aikaa ja kerää joku entryllinen miesnäkökulmaa sulle. Ei vais… mun mielest, mutt tää on vaan mun mielipide, ”toipua edellisestä suhteesta” -selostukset on vähän sama, kun ”stay away”. eli todennäköisesti poltat vaan näppis, jos lähdet vonkaan sitä, joka ei oo saanut asioita käsiteltyy exänsä kanssa. Pahimmassa tapauksessa se tajuaa uuden suhteen (eli sun!) kustannuksella, että ”mä rakastan vieläki mun exää”… Been there.

    toisaalta, voi käydä niinki onnellisesti, et se rakastuu suhun päätä pahtaa ja ootte happy couple 4-ever. MUTTA, ISO MUTTA, mä oon nyt esim. siinä tilanteessa, et ”toivun entisestä suhteesta” mutta silti oon treffaillu sitä Terkkatalon mimmiä. Ei varmaan huono juttu koskaan ole, että yrittää ees mennä elämässä eteenpäin. Takaisinkaan kun ei pääse. koita kuulostella vähän, mitä se tyyppi haluaa. itte en sekaantuis niihin tyyppeihin, jotka selittää tota toipumisjuttua…

  3. Päivitysilmoitus: Pelastakaa lapset dildohyökkäyksellä « Ristipissarit

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s

