Peppujuttuja


En mä pysty ajaan tänään. Kädet vapisee, liskot tunkee edelleen ylös kurkusta. Suu haisee viemärille. Hirvee hiksa. Ei pysty. Mopo pysyköön tallissa (ja nainen kiimassa) yleisen liikenneturvallisuuden takia. Sit Tiina ehdotti, et se ois tullut mun luo. Busseikin kulkis 15 minuutin välein. No way!! Mä en haluu esitellä kellekään tätä lukaalia, joka on sitä paitsi vuorattu erinäköisellä Heidi Holmavuo -krääsällä viel toistaiseksi… Ei oo pystynyt siivoo. Ku kumartuu, oksu nousee välittömästi kurkkuun välittäen viestiä siitä, että se viidestoista GT, jatkojuomat tai kebab raneilla oli liikaa. Tiinalle kaunistelin hiukkasen totuutta ja kerroin vilustuneena prätkäreissuilla. Köh, köh… Oon mä yskiny tänään ainaki neljä kertaa. Selkee flunssa! 😉

Aloin täs aikani kuluks tsekkailla meitin blogia kommanneitten tuotoksia ja päädyin Oceansoulin kautta Housuitta-seksiblogiin. Tosi asiallisesti kerätty omia kokemuksia, näkemyksiä ja ajankohtaista asiaa seksistä ja seksuaalisuudesta. Olin aika järkyttynyt luettuani jutun Bushin aikaisesta seksivalituspolitiikasta Jenkeissä… En jaksa alkaa referoimaan, mut menkää ite tsiigaan. Osoite on:
Http://housuitta.wordpress.com

Sitten siihen karmeempaan kohtalooni. Pörräillessäni linkit ja vinkit osiossa löysin keskustelua Steel Cock Lock Intruderista. Siis häh, etteks te tiiä, mikä se on? Munki mielest kuulosti tosi pahalta ilman katsekontaktia härveliin… Reippaana poikana avasin tietty linkin ja selvitin, mihin moinen kapistus ois oikeesti tarkoitettu. Kyl mä nimestä osasin arvella, että jotain selkäpiitä riipivää on tulossa, MUTTA… Kun ruutuun pamahti isohko karvainen miehen perse, jossa oli suht syvällä suolessa metallikoukku, jonka toisessa päässä oli tiukahkossa metallirinkulassa kassit litistettyinä, laatta lens välittömästi. Eikä mihin tahansa, vaan omaan syliin saatana! En mä voinut koneellekaan yrjöö.

Ei tommoisia kuvia saa laittaa nettiin ilman asiaan kuuluvii varoitustekstei. Vähän sama, ku saitilla ois ollut kuva äijästä rautakanki tai hopeoitu kynttilän jalka aunuksessa. Hyi vittu. Siis erogeenisten alueiden koskettelu on ihan ok ihmisruumiiseen kuuluvin pehmein ja kiihottavin osin, mutta tommosta saatanan metallipuristinta en kyllä tule koskaan kassieni ympäri kietomaan. Ja tappikin saa pysyy kaukana mun pyllystä.

No, eipähän ole enä huono olo. Kunnon krabbelaatta pakotti liskot ulos vatsasta. Mutta että Steel Cock Lock Intruder. Käykää ny itte kattoo, mikä hirvee härpäke! Oottakaa, et pahin olo on ohi, ettei käy ku mulla. Nyt kaupungille pataa selvitteleen! Täytyy pysyä kaukana erotiikkaliikkeistä…

http://www.extremerestraints.com/bizarre-butt-plugs_7/the-cock-lock-intruder_2845.html

Tietoja P-man
Tosimies, joka kumartaa punaiselle lihalle, tehokkaille moottoripyörille ja itsevarmoille naisille, jotka ei yritä hyväkskäyttää mua. Jyrkkä ei puuterialushousuille, kalaruuille sekä isäehdokkaita etsiville kullikotkille. Btw: itsekin isä vm. 11.

4 Responses to Peppujuttuja

  1. P-man says:

    Pitäiskö tilaa Jontelle joululahjaks tommonen? 😉

  2. terveydeksi says:

    Jos näistä blogiteksteistä voi mitään päätellä, niin kyllähän Jontella on tommosia kaapissa jo kaksin kappalein! :p

  3. P-man says:

    No se voi olla totta… Mut mä en tahdo miettii asiaa, tai purjoon taas! Ja yks meitin vaateripustin etäisesti muistuttaa tommosta… Hmm… Naamioitu?! Apua… Mihinkähän mä oon muuttanut? Jossei tuu viikkoon tekstiä ilman selitystä, soittakaa sinivuokot apuun! 😉

  4. Päivitysilmoitus: Roope « Ristipissarit

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s

