Seuraukset


vaistoni sanoo, et mun ja Tiinan juttu on hiipumassa ennen ku se ees roihahti kunnolla. Mimmi ei oo vastannut eilisen jlk puhelimeen, vaiks soittelin tänäänkin 10 kertaa. Tiedä sit oisko sill jotain vaikutust, et yöllä tilapäisessä mielenhäiriössä (=pikkukännissä!) kävin spämmää mimmini wallille ”palautteet” biksukuvista. Ja liketin jokaista photoo sekä kommentoin niitä vittuuksissani samalla tavalla ku meidän Päivän Pimuja. Aamulla hävetti ja kävin nolona poistaa kommat. Ei o mun tyylistä, mut aattelin, et jos muutkin häröilee siel, niin mäkin kai voin. Täytyis saada alkolukko Feissariin! Jeps, nyt takas duunin pariin. Hieno päivä, kaikki menee päin vittuu. Ainoa positiivien asia oli aamupostin mukana tupsahtanut kertauskutsu. Meikäl onki ollut ikävä sissimeininkii. Näillä kertispäivillä alan oottaa ens jouluna uutta tittelii. Viime vuonna nääs muutama entinen tupakaveri sai semmosen.

Moro nyt.

Tietoja P-man
Tosimies, joka kumartaa punaiselle lihalle, tehokkaille moottoripyörille ja itsevarmoille naisille, jotka ei yritä hyväkskäyttää mua. Jyrkkä ei puuterialushousuille, kalaruuille sekä isäehdokkaita etsiville kullikotkille. Btw: itsekin isä vm. 11.

11 Responses to Seuraukset

  1. Sophie says:

    Mun sympatiat on kyllä sun puolella…Ja fb:n lisäksi kiitos alkolukko puhelimiin, ainakin mä onnistun sählään asiani aina nautittuani muutaman punkkulasin liikaa :)mut se on ihan hauskaa sitten aamulla kieriskellä siinä hävetyksessä ku lukee mitä on lähetelly..huvia hulvatonta..
    Mutta mikä sitä tyttöä vaivaa, ja ylipäätään kaikkia niitä ”aikuisia” ihmisiä jotka haluaa itsestään niitä heruttelukuvia facebookkiin tunkee…ehkä se halus tehdä sut mustasukkaseks,mistäs sitä tietää..toivottavasti saat selvitettyä.. Siihen astihan sä voit unelmoida tosta inttiylennyksestä..tuleeks sust nyt sit muonituspäällikkö 😉

    Hellurei!!

  2. hmm says:

    voi p-man sun kanssas..

  3. P-man says:

    Kiitti mimmit tuesta. 😀 Munkin mielestä mä oon oikeessa!!! Herutuskuvat on NIIN hanurista. Jos pitää itteensä esitellä, miksei sit tee omii nettisivuja, joille saa samantien kymmenii tuhansii kävijöitä… Jos yritti tehdä mustasukkaseksi, ni onnistu. Tosin epäilen, et sil petti arvostelukyky täs asias. En mää tiiä enää ittekään mistää mitään. Vaikee sanoa, ku muija on ollut maan alla kohta 2 päivää… 😦 No, ei auta itku markkinoilla. Itte join itteni tohon kuosiin, et menin heitteleen wallille jotain. Mä jatkoin ja provosoin herkkää tilannetta ja vituiks meni…

    Ei sättiny mutsi turhaa poikaansa.. Mä oon kuulemma vajaa 30 vuotias lapsi, se sanoi. Hienoo… just tommost tsemppii mä kaipasin.

    Kumpa tuliski muonituspäällikkö, erikoisuutena HK-pihvit. Mut ei, iha vaan reserv. luutnantti.

  4. P-man says:

    S, Kannatan alkolukkoa myös puhelimeen, pyörään, pankkikorttiin, kaverin ovisummeriin sekä etenkin sellaista exän yhteydet bloggaustoimintoa kaikkiin kommunikaatiovälineisiin… 😉

  5. Sophie says:

    No miehet on aina äitien mielestä poikasia,niin se varmaan vaan menee 🙂 Tosin, vaikka mitä olisit sinne seinälle kirjoittanut niin luulis että tytöllä on sen verran munaa sitten sanoa sulle suoraan miksi ne kuvat sinne laittoi. Eihän siinä mitään pahaa oo JOS niiden tarkoitus on ollu hyvä, eikä sellainen ”katsokaa jätkät mun persettä”-meno. Mut eikö oo jännä, miten pienillä asioilla voi saada toisesta joko ihan uuden kuvan tai muuten vaan kaataa ihan hyvällä alulla olleen homman. Toivottavasti saat kuitenkin asiat setvittyä..
    Parempaa perjantai-iltaa, itse vietän illan rauhallisesti viinin ja hyvän ystävän seuras…välillä näinkin 🙂

  6. P-man says:

    S, Ne kuvakulmat ja tyyli ei kyllä ollut mitään perhealbumikamaa. Oli tarkoitus mikä vaan, vituiks meni jokatapauksessa. Nyt mä lopetan soittamisen perään. Soittakoon takas, jos siltä tuntuu. Mamman poikia aina? Ikinä en myönnä moista, vaiks kynsii revittäis yksitellen irti… 😉

    Hubaa iltaa S ja muutkin lukijat!

  7. E-rich says:

    Mutsis oli pessy mun kalsarit. 😐

  8. Sophie says:

    Ei tarvi myöntääkään..totuus tulee julki kuitenkin 😉 Koitahan pärjätä, ja hei, kylmä linjaus toimii ylensä ottaen aina paremmin kuin toisen perään itkeminen, mikäli siis ei ole sen arvoinen.. no lopetetaan surkuttelu ja viihdyttäkäämme itseämme BB:n yrjöoksotouhulla…viini ja bb..mitä muuta sitä voi enää toivoa…(”sarkasmia äänessä”)

  9. P-man says:

    Erpa, sorry! Se oli pessy mun ja Jontenkin. Sick. En ikinä voi pitää niit, ku ne on ollut kaikki samas konees… Onkos Erpa krabbe eilisestä?! Kukas oli mimmi,joka sun kans lähti Lovesta? Ja mihin te menitte kuteen? Et tullut yöks kotiin, ois pitäny laittaa mutsi sun sänkyyn nukkuun. 😉

    Sophie,
    Viini menee, BB ei. Jontelle kelpas ja mun mutsin seurassa. Siellä ne ihmissuhdespessut analysoi kilpaa tyyppejä. Mä pelkään edelleen, et J alkaa iskeä mutsia. Muistais vaan, et faijal on monta asetta, metsästäjä ku on.

    Tykittäkääs ny naiset viini kurkusta alasta ja pitäkee ni kivaa ku mahdollista. Mä mietin koko ajan, mitä helvettii sanon Tintille, ku se kuitenki soittaa, ku uskaltaa…

  10. Sini says:

    Oikeesti, ei jätkän kuulu odottaa että muija soittaa… Jos on kerta laittanu herutuskuvia FB:hen ei haluakaan oikeesti mitään vakavaa! Unohda koko muija ja siirry seuraavaan! Tuskin on ongelma;)

  11. P-man says:

    Sini,
    Kiitti kommasta. Voi olla parempi vaan unohtaa koko typy. Mä oon vaan semmonen kundi, et jos jonkun kanssa seukkailen (edes keskivakavasti), en tykkää unohtaa paskoja asioita, vaan koitan ratkaista ja puida ne läpi. Ku oon huoamnnut, et sama kakka seuraa sit muute helposti suhteesta toiseen.

    Sen verran aion kyl Tiinan kans jutella, et saadaan ainakin välit kuosiin. Meil ku ei oo mitään syytä feidata toisiamme kokonaan toistemme elämästä, vaiks mimmi ny mokaskin. Ois vaa hauska kuulla, mitä se OIKEESTI aattelee. Luulen, et Sophie on oikeessa, halus tehdä mut mustasukkaseksi ja muistuttaa, et on sil muitaki ottajia. Kieltämät mä oon ollu ihan liikaa duunissa ja golffaa ja unohtanu pitää mimmistä huolta. Miksi? No, ehkä alitajunnassa en sit kuitenkaa oo Tiinan kans ni vakavasti, ku se on/oli mun kans… Kuitenki Seija (ex) kummittelee viel tietyissä asioissa mielessä… Hankalaa. Taidan muuttaa Nepaliin ja alkaa munkiks.

    Miten te ihmiset pystytte ”siirtyyn” seuraavaan? Mä osaan siirtyä kyl elämässä eteenpäin, mut ni monet vaihtaa ihmistä lennosta. Mä en osaa… Pitää olla joku ni sytyttävä hottis, et ylipäänsä oikeesti kiinnostun kestään…

    Muksaa v-loppua Sini & co.!

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s

