Lihakin voi kuvottaa


Vittu toi sisko on! Se NAURO kuultuaan Erpan onnettomasta autokohtalosta. Ja kertoi vielä perään, että on itsekin viillellyt katumaastureiden ja Audien renkaita auki, tukkinut pakoputkia omenoilla ja lumipalloilla jne. Se on taas kuulemma näitä hänen vastaiskujaan yhteiskuntaa vastaan. Tämä Miss Yhteiskunnannvastustaja oli kuitenkin käynyt tänään mankumassa kelasta lisäopintotukea. Totuushan on se, että eukko on muistaakseni Turun yliopistossa aloittanut joskus 2002 tai 2003 lukeen jotain hölöhölöö, tyyliin taidehistoriaa tai jotain etnistä scheissee. Opiskelut ei kuitenkaan ole neitokaiselle pahemmin maistuneet. Se on ollut vaihdossa kaksi kertaa ja luuhunnut lähinnä Tanskassa ja Hollannissa vähän väliä -miksiköhän! Yhen talven se oli Etelä-Amerikassa vapaaehtoistyössä eli ei ole opiskellut eikä tehnyt töitä ja äiti on maksanut kaiken. Kyllä näköjään yhteiskunta kelpaa silloin kun tarjolla on veronmaksajien rahaa.

Tänään toi luuska viritti jonkun vitun värjäyspöntön kylppäriin. Siellä lilluu jotain riepuja joihin on ommeltu solmuja. Älä saatana vandalisoi batiikkipaskallas mun maksamaa kylppäriä! Remppasin sen kun muutin tähän kämppään.

Pari havaintoa ruuasta. Menin tänään Jaken kanssa Saludiin syömään. Ja hitto, mulle tuli todella voimakas kuvotuksen tunne syötyäni vähän pääruokaa ja juotuani viiniä. En vaan saanut sitä pihviä alas. Tajusin, et mun olis pitänyt syödä jotain sushia tai vaikka yrtti-tomaatti-pastaa, mut mun keho ei halnnut lihan, rasvan ja suolan hyökkäystä. Kotona kuukahdin täydellisesti. Nyt vituttaa. Pitäisi oppia herkistymään vielä enemmän omalle keholleen ja sen tarpeille muunkin kuin seksin ollessa kyseessä. Ja tyhmänä olen nyt illallakin napsinut chili-chorizoa, vaikka mun olo on vaan huonontunut ja tiedän, että nyt pidän kyllä kasvis-keitto-kuuria pari päivää, että olo kevenee. Olikos sen Postinkin teeseissä jotain siitä vaistonvaraisesta syömisestä?

Tietoja yontte
Mies kaupungin kattojen yltä. Intresseissä vastakkaisen sukupuolen muotovaliot, viinit, gourmet, arjen ja juhlan luksus, vaatteet, henkinen ja fyysinen tasapaino. Täydellisyydessä ei ole mitään pahaa -siksi vaadin sitä sekä itseltäni että muilta.

15 Responses to Lihakin voi kuvottaa

  1. P-man says:

    Mun pitiki Jontte kysyä, et onks se muuttanut meille neljänneks vai aikooko vaihtaa pleissii jossain vaiheessa? Ei se haittaa mua, mut sul vissiin on vähä pinna kireellä? Puhinas kuuluu meitsin siipeen asti. Toi siis voi se olla muutaki huokailuu, muttei siit enempää.

    Ku siskoon päästin, ni kävin mielenkiintoisen keskustelun mimmin kans. Mutsi oli kertonu, t faija on lentäjä. Tai siis oli ennen ku eläköityi. Mimmi sit innostunut aiheesta ja opetellut jotain kerosiinin kulutustaulukoita ulkoota ja heitteli pokalla mulle laskelmia siitä, minkä verran mikäki suihkumoottorikone käyttää ja mitä se saastuttaa…

    Maallikoks se veti vitun uskottavasti niitä faktoja. Et ei se ihan tyhmä ole, koska jaksoin kuitenkin väitellä asiasta, enkä tempassu siltä mattoa jalkojen alta heti ekan replan jälkeen… Mä sain nimen: Taivaanraiskaajan poika. Pitäiskö vaihtaa aliasta? 😉

    Arvatkaas missä olen? ”Golftunnilla”. 😛 Piirrellään valkun kans lautasliinoihin erilaisia väyliä ja käydään niitä safkailun ohessa läpi. 😉

  2. E-rich says:

    Ei jumalauta. Sun siskos tuli naureskeleen mulle tosta autokeissistä PÄIN NAAMAA. Lopulta se piti luennon jostain saastuttamisscheissesta ja kertoi paheksuvansa mua nyt myös ihmisenä… koskas se lähtikään takas sinne tanska/hollanti -akselille tai mihin tahansa.. vai tuliks jäädäkseen?!? hope not. .__.

    Mä venailen jo kuumeisesti huomista, ku pääsen isännöitsijän puheille ja mahdollisesti katteleen valvontakameran tallentamaa matskua sisäpihalta. Pakko saada vastuuseen se ihmisperse, joka meni raiskaan mun hondan.

  3. terveydeksi says:

    Miten keho voi hylkiä lihaa?! Mä en kyllä näin A-luokan lihansyöjänä (tai siis, juurikaan muuta ei kai nykyään enää tule syötyä) vaan ymmärrä! Yrttipastat ja vastaavat on Saatanan keksintö!

    ps. Hondat on jo valmiiksi tehtaalla raiskattuja. 😛

    • P-man says:

      Katos äijää, morjens! Johan sivalsit Erpaa… 😉 Onks Hondal muitaki ku prätkii vai…? 😉

    • E-rich says:

      Jumalauta, ei huudella sieltä perältä! Äijällä saleen oo ees omaa autoo tai jos on, nii joku piece of scheisse från germaania tai italo! 😉

      Jooh, enpä osaa tarkemmin selittää tota lihajuttua ku miten sitä availin mun Jännää lihaa -entryn kommenttiketjus. Ei kai siinä mitään sen kummempaa oo, ku et jonku keho hylkii viljaa, toisen maitoo ja mun sit lihaa. Onhan tää harvinaisempaa ja vittumaisempaa ku tarttee miettiä noita protskujuttuja turhanki tarkkaan. Tästä voidaanki todeta taas näppärästi: Life’s shit and then you die. 😉

      Btw, siirtyki se nauhan purku tälle päivää, oon kohta lähös tsekkaan matskuja. Ootko P tulos messiin, vai meinasitko koomata koko päivän? 😛

      • P-man says:

        E,
        Ai koomata?! Nyt kyl syynä hiljaisuuteen on se, että teen duunia… Eli siis jos lähdit jo, ni en vissii tuu mestoille. Jos oot vast lähdös, irtoon about 30,45 min päästä…

      • terveydeksi says:

        Haha, ihan oikeessa oot, ei oo turkulaisopiskelijalla kyllä varaa pitää autoa… Joutuu äiteen italoa tai faijan korealaista ajamaan – ja ne ei kyllä oo autoa nähnykään! 😀

      • E-rich says:

        Mikäs se olis sitten turku city boyn mielestä autojen auto, kun ei kelpaa vinkkarien kasaamat eikä italot? 😉

  4. terveydeksi says:

    Ai osaaks Honda tehdä prätkiiki? 😉

    On pitänyt omien bisnesten, koulun ja BILEIDEN kanssa hiukan kiirettä. Kovin olen yrittänyt teidän elämäänne seurata, mutta on liian usein päässyt muutama päivä lipsahtamaan välistä.

    Mitäs teille muuta? Ilmeisesti edelleen raskas työ vaatii raskaat huvit 😀

    • P-man says:

      Moro T!

      Joo, kyllä täs o joutunut ihan duuniin. Pyöritän yhtä isompaa myynninedistämiskiertuetta. Tai siis suunnitteluvaiheessahan se vast on… Mut perkele, iha oikeeta duunia ja aivan törkeesti… Mut case loppuu tod.Näk. jouluun. Sit taas uutta matoo koukkuun, vaikkei kiinnostais yhtään. Luennotki pelkästää riittäis…

      Sain sen saatanan greencardinki, niinku vissii huomasit, ja ehdin jopa muutaman kierroksen lätkiikin. Ehkä luinkin mun ”valkusta”. Uuu, keski-ikäinen proffa tsiljooonalla lapsella… Ja on muuten vitu rikas ukko sillä… Mä elettelen jo toivoo, et muija maksaa mut talvel Thaimaahan esim. pelaamaan… Tiinan kans menee ni ja näin. 😉 Ei siitä sen enempää…

      Oliks hyvä fuksisato? Me käytiin vähän rällästämäs haalaribileissä. Jontte ja Erpa sai mitä halus – nuorempaa pimatsuu… Mä olin ihan kiltisti… 😉 Jaahas, nyt o pakko lähtee viel vähä ulos käppäilee. Muuten hajoo kuuppa, ku on istunut himas/duunis koko päivän…

      • terveydeksi says:

        Moro!

        Kuulostaa aika hyvältä kuitenkin tuo myynninedistäminen. Pitäisköhän sitä itekin jotain ihan vaikka palkkatyötä hankkia vielä tässä syksyn aikana kun saa ensin tästä ensimmäisen periodin alta pois.

        Fuksisato oli mitä loistavin! Haalaribileitä on tullu koluttua kyllä ihan ok tahtia, vaikka viime vuonnahan niistä jo ehdittiin suurin osa katsastamaan. Ja kyllä säkin voit ihan huoletta niihin nuorempiin pimatsuihin hiukan sekaantua – tai ainakin suosittelen kokeilemaan edes. 😀

  5. E-rich says:

    P, käväsin siel jo, mut harmitti ettet ollu mukana. Pyysin tallennetta lainaan ja sainkin. Venaillaan, et koko kööri on kasas ja kattellaan sit olkkarissa kunnon ruudulta ja leikitään salapoliiseja!! Onko tietoo mis J menee tänää? Sitä vaan, et kandeeko sitä ees venailla… Oon varannu karhuja kaveriks. Oisko 2100 hyvä ajankohta? 🙂

    • P-man says:

      E,
      I will be there!. Kirppukasakin häippäs, ku pyysin sitä vittuillakseni mukaan kattoon, mitä EI kannata harrastaa. Ehkä toi opettaa jotain, jos sen ätyypin sais vastuuseen…. No, tuskin niist videoist mitään selvää saa. 😦

      Oon päättänyt kettuilla sille takkuturkille joka kerta, ku näen. Osittain johtuu siitä, et mun suosikki-pikeessä (se valkonen, mis o turkoosi raita ja ne mageet napit, joita intoilin!) oli ommeltuna mustista Bossin SUKISTA rinnassa isot kirjaimet: TRP.Veikkaisin lyhennettä Taivaanraiskaajan Poika.

      Kyrpänaama on aika sekaisin…

  6. P-man says:

    Eerikki, mikä helvetin kneppikaara sul on tos gravattaressa?! 😉 Wou… Amis.

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s

