Sub toi hottikset Testokseen!


Entertainmentissa tuli muuten Aikojen 25 hoteinta kansikuvapimuu -esittely. Älä huoli Eerikki, saan kyl ajan kulumaan. Mukana oli Naomi, Yamila ja ihanainen Longoria. Ja jossei noissa riitä tsekkailtavaa, ni sit on vielä mahkuna vuorottelukuvio Julia -> töllö -> Julia -> töllö.

Ihana olemisen vapaus. Johan olin unohtanutkin, kuinka kivaa on olla työtön… Jotkut ne paiskii vaa duunissa ja koulussa, ku meikäpoika tsiigailee misuja. Johan täs lumet sulaa koko Hämptonista, ku alkaa tunnelmat kuumeta…

Tietoja P-man
Tosimies, joka kumartaa punaiselle lihalle, tehokkaille moottoripyörille ja itsevarmoille naisille, jotka ei yritä hyväkskäyttää mua. Jyrkkä ei puuterialushousuille, kalaruuille sekä isäehdokkaita etsiville kullikotkille. Btw: itsekin isä vm. 11.

18 Responses to Sub toi hottikset Testokseen!

  1. mntt says:

    Mun mielestä toi on epäreiluuden huippu, että joku voi oikeesti maata vaikka viikon tekemättä mitään! Ärrrr!
    ..siis ei todellakaan sillä, että olis kiva, että joudut työttömänä olemaan, mutta mä antaisin tällä hetkellä mitä vain arkivapaapäivästä (jota ei muuten ole ollut sitten lukion lukuloman, jossei kesälomajaksoja ja muita lasketa).

    Tääh?! :O Voiks siitä olla niin ikuisuus?

    • P-man says:

      Projektityöläisen arkea. Ei aina ni kivaa, mutta sit ku vapaata on, ni pakko yrittää nauttia. Viimeiset 1,5 kuukautta painoin duunia 24/7. Mä oon tämmöinen markkinointialan merimies: törnit vaan vähän pidempiä. 😉

    • E-rich says:

      Siihen nähden kuin kiireinen sä mntt oot, niin yllättävän paljon sä silti ehdit lueskeleen ja kommentoimaan meidän postauksia. 😉 Mut ei valiteta, kiva ku oot tääl! 🙂

      • mntt says:

        Haha, oliks toi jotain kuittailuu?? 😀

        Oon ottanu omaksi oikeudekseni työaikana pyhittää piiiitkän hetken ”sähköpostiin” syventymiseen. Ja sit paiskin töitä kaksin kerroin sen jälkeen.. 😛

        Ja niinku jossain edellisessä kommentissa oon sanonu, tähän koukuttuu.. Vähän niinku kattois jotain telkkasarjaa, mihin jää koukkuuun ja tahtoo tietää lisää juonipaljastuksia. Tää vaan ei oo sidottu mihinkään kellonaikoihin. (:

      • E-rich says:

        Keh, keh. Ehkä pientä kuittailuu, mut hyväl tapaa! 🙂

        Meen jotenki ihan sanattomaks aina ku joku kertoo olevansa koukuttunu meidän blogiin. :’)

        Kyl mä koen, et päätös muuttaa testokseen on rikastuttanu mun elämää. Mä meinaa harkitsin jossain vaihees, et olisin jääny armeijan jälkeen jokskin aikaa ruotsiin, mut onneks en jääny! 🙂

  2. mntt says:

    Mulla on ihan samaa vikaa kuin sulla, 24/7 pää kolmantena jalkana menossa, ja todellakin koko ajan.. :/

    Mulla on itellä keskimäärin kaksi kokonaista päivää kuukaudessa, ettei ole yhtään mitään menoa kalenterissa. Ja nekin kaksi lauantai-/sunnuntaipäivää täyttyy joistain kissanristiäisistä ja juhlajutuista. (:

    • mntt says:

      Tän kaiken ei ollut tarkoitus olla mikään valituspostaus. 😀

      Tuli vaan tässä työpäivän loppumista odotellessa mieleen, et miten kiva olis jokin sellainen päivä, että vois oikeesti kattoo vaikkapa telkkaria. Kattoo kaikki ne sarjat, mistä porukka puhuu.. Antaa telkkarin pyöriä taustalla kun ite vaan on..

      Tutustuu ihmeellisyyksiin kuten arvaamattomiin aamiaisiin(:D) tai vaikka lähteä tutkimusretkelle maailman ääriin..

      • P-man says:

        Mntt,
        En ottanut valituksena, no worry! Kunhan itte valitin… 😉 Välillä antaisin mitä vaan säännöllisesti elämänrytmistä, edes duunin suhteen! Vois olla ma-pe duunis 8-16 ja sit muun elämän sais suunniteltuu siihen ympärille. Mut ku ei ni ei. Välillä oon hommissa ke-su, joskus ma, ke ja pe ja su, josku su ja joskus ma-su. Saatanan sairasta…

        Mä oon alkanut rankasti raakata tekemisiä neljään kategoriaan. Pojat nauraa, ku jäkiksen ovessa on lista:

        1. Pakko hoitaa tai tulee noutaja
        2. Ehkä/ Melkein pakko hoitaa
        3. Kattellaan kiinnostaako
        4. Turhaa paskaa

        Tohon mä sit arvotan erilaisia muka tärkeitä ja oikeesti tärkeitä juttuja ja karsin pois alhaalta ylöspäin. Oon kans ni kyllästynyt sosiaalisiin näyttäytymisjuhliin so called kissanristiäisiin, et ne on siirtyny kategoriaan turhaa paskaa… Ehkä sit ku on vähemmän duunia(eli nyt) voi yrittää hoitaa myös tota vibaa settiä…

  3. mntt says:

    Mulla tollanen lista on toiminnassa koko ajan päässä. (: Mutta 3. ja 4. kohta ovat yhtä. 😀

    • P-man says:

      Me miehet ei kyetä noin abstraktiin ajatteluun. Naiset on just tollasii multiminding -persoonii, niinku mun seuraavas teemavkopostaukseski tullaan kertomaan. 😉

  4. Reeno says:

    Tohon listaan kuuluu ylimmäks ”Asiat jotka on tehtävä että jaksaa hoitaa loppulistan asiat”.. Kuten meitsillä on urakoinnin alla ens kesän kuppaselle kahen viikon lomalle Eurooppaturnee 😉

    • P-man says:

      Mihin kuppalandiaan sä sit oot suuntaamas? Vai onks kuppanen = minibudjetti?

      • Reeno says:

        Kuppanen on lähinnä toi loman pituus, säälittävän lyhyt.

        Muut kupat saa pysyä musta kaukana 😀

  5. JToivonen says:

    Aijaijai kun joku Eurooppaturnee kuulostais nyt hyvältä. Pimeys ja flunssa ovat vallanneet TurGusen ja lomaan on vielä (nopee päässälasku…) 5 viikkoa! C’mon c’mon, tulis äkkiä joulu ja sit äkkiä ens kesä, sit mä painun etelään pitemmäkskin aikaa! GRRRRR!

    Oon mä silti kateellinen tosta gimuleiden tsiigailusta… Itsehän jouduin viettämään flunssan takia päivän kotosalla. Tosin sain paljon aikaseks ja huomenna voi hyvin mielin lähteä taas opiskelijabileisiin. Ei siellä mitään top25-kinkkua ole tarjolla, mutta jos nyt jotain edes 😉

    • P-man says:

      Mihis JiiToinen suuntaa? Läheks reilaan vai siis johonkin pysyväisesti? Mä oon kattellut ihaillen meidän vaihtopaikasta mm. Malesiaa, Thaimaata, Hongkongia ja Kiinaa! Ei paha… 😉 LOMA? Onks yo:ssa lomaa vai? Meitsillä on ollut nyt 2 vuotta lomaa luennoilta… 😉

      Mntt,
      Kiitz! Meikä ottaa koukuttumisen kohteliaisuutena. Se tarkoittaa sitä, et me vissiin osataan kirjoittaa elämämme auki ees jollain tasolla, jos se kerta kiinnostaa.

      Mulle on käyny monen blogin kanssa ihan sama juttu. Siis sellaisen, joista voi lukea ihmisten tarinoita! Esim. se avioeroblogi (http://karhunsammal.wordpress.com), mihin eksyin joskus mun ja Seijan erokäsittelyaikoinani, koukutti täysin. Ni mielenkiintoista lukea jonkun toisen elämäntarinaa. Ku se vaan jatkuu ja jatkuu.. 🙂

      • P-man says:

        Ni joo JiiToinen (btw: tykkäsitkö uudesta kuninkaallisesta nimestä, oli vahinko), eiks sulla ole töllöö himbessa vai olitko niin nöfnöf-houreessa, et kauniit naiset ois saanut mittarin räjähtämään? Meil on yhteensä 4 töllöö ja 2 digiviritintä ja luonnollisesti lupamaksuja ei makseta. Buahahahahaa….. Eikä kyl mediamaksuakaan. Kuka saatana voi oikeesti tommosta ees keksiä…?

      • JToivonen says:

        Mä kieltämättä olen hyvin aristokraattinen, kuninkaallisesta en mee niin takuuseen 🙂 Onha mulla tossa tollanen pieni 21-tuumanen (entinen, isompi töllö sano sopimuksensa irti – ja tän piti olla väliaikanen mut en oo vielä ostanu uutta)… Oon vaan ollu puoliks houreessa ja puoliks tehny kouluhommia etten ehtiny tsiigailla gimmoja, vaikaa siihen pitäiskin aina riittää aikaa… 😉

        Suunnitelmissa oli kesällä vetästä hiukan pitempääkin lomamatkaa ja mahdollisesti tehdä töitä samalla etänä. Tosin koulunkäynti onneks niin rentoa, että täähän on lomaa lähes vuoden ympäri! 🙂

  6. P-man says:

    Armeija + Ruotsi? Vilken kombination… Nej tack. Mä oon funtsinut, et voisin hakee uudestaan viel poliisikouluun… Ehkä. Noi työ- ja organ. psykat ois taattu plussaa… No, jos sais yhenki koulun loppuun. Nukutaan muuten tänä yötä vai lähetäänkö yhelle pojat!?!? Vai tsiigataanks Bond-maratooni? Oon tallennellut noit… 😉 Bondtypyjen vuoksi.

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s

