Minä minun silmin, eli ei ni kummonen!


JiiToinen: Tässä!

Enhän mä saanu noita saatanan puuvärejä näkymään, niin piirsin näköiskuvan kuuliksella. Itseasiassa tää on helvetin paljo hienompi ku se alkuperäinen. Päätin jättää paidan pois, et mun rintalihakset ja -karvat pääsee oikeuksiinsa… 😉 Ja huomatkaa, lisäsin mukaan kukan. Tuo vähän pehmeyttä muuten ni alastomaan piirrokseen. Ei hitto, toi prätkähän näyttää ihan viissataselta Viragolta. No, se on olevinaan kyykkypykä, mut pahoittelen ilmaisuni puutteellisuutta. Mä oon yhtä hyvä piirtään ku Jutta puhuun!

Jaahas, mitäs sitä sit tänään keksis?! Pitäisköhä oikeesti tsekata vanhat Ritikset läpi. No, ainaki ensiks täytyy hakkaa lisää puita takkaan, ettei hiivu. Sit vois vetää pari pakettii Kabanossii ja lukee vaiks armykirjallisuutta. Sitähän Seijalta löytyy. Isänsä etukäteisperintölahjoituksia. Mut missähä hitossa ne on? Tajusin just, et toinen isoista kirjahyllyistä, jotka MEIKÄ!!! petsas, on heitetty helvettiin. Ilmankos olkkari näytti ni avoimelta! Toivottavasti Seija ei vaa o myyny sisältöä. Siel oli kaikkii huipputeoksia 70-luvun UFO-tutkimuksista toisen maailmansodan lentokalustoesittelyihin!

Moroooooooo!

Tietoja P-man
Tosimies, joka kumartaa punaiselle lihalle, tehokkaille moottoripyörille ja itsevarmoille naisille, jotka ei yritä hyväkskäyttää mua. Jyrkkä ei puuterialushousuille, kalaruuille sekä isäehdokkaita etsiville kullikotkille. Btw: itsekin isä vm. 11.

2 Responses to Minä minun silmin, eli ei ni kummonen!

  1. JToivonen kirjoitti:

    Aivan mahtava! Koko päivän kestänyt odotukseni palkittiin ja olen erittäin tyytyväinen lopputulokseen! 😀

    Kiitoksia tästä taidepläjäyksestä!

    • P-man kirjoitti:

      Eipä kestä… Onneks et nähny ensimmäistä versioo… 😉 Kai mä soitan sit sarjiskustantajalle ja ilmoitan, et oon käytettävissä, 😉 Mut hei, mä oikeesti yritin tehdä tosta hienon, mut ei sit iha onnistunut… No, näyttää se kuitenki ihmiseltä ja mopolta!

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s

