Pari tulkintaa


Tässä kun joulusta ny ollaan paljon puhuttu ja perskalenteritkin askarreltu, lienee hyvä virittäytyä pukkitunnelmaan myös laulujen taholla. Kiitos vaan plikat innoituksesta… 😉 Kuunelkaas nämä tulkinnat. Ensimmäisessä vetää Suomen popkuningas Antti Tuisku ja jälkimmäisessä Suomen oma hevipoika Ari Koivunen ”Tuttuja Idolsista”!

http://www.youtube.com/watch?v=bUJDYS56fpA&NR=1&feature=fvwp

http://www.youtube.com/watch?v=k2-CifvPhTs&feature=related

PS. Tiinakin keräsi myös joulujollotusten ”parhaimmistoa yhteen”. Ei tsiisus… Melko pitkälti oon samaa mieltä näistä. 😉

Tietoja P-man
Tosimies, joka kumartaa punaiselle lihalle, tehokkaille moottoripyörille ja itsevarmoille naisille, jotka ei yritä hyväkskäyttää mua. Jyrkkä ei puuterialushousuille, kalaruuille sekä isäehdokkaita etsiville kullikotkille. Btw: itsekin isä vm. 11.

4 Responses to Pari tulkintaa

  1. Tiina says:

    😀 Mä oon melkein aina oikeassa, joten mikset olis samaa mieltä?

  2. Tiina says:

    Älä mua inhoo, oot vaan kade ;).

    • P-man says:

      Mä puhuin itsestäni. 😉 Okei, nyt on jo niin paskaa läppää, et ois vissiin aika jatkaa töitä! Mukavaa päivää tyypeille! Älkää hajotko joululauluihin… 😉

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s

