Actiontherapy vol II


Nopsa tilannepäivitysh Edenistä. Eerikki sai vissiin mun paskataudin ja on farttaillut huoneen tappokuntoon. Meikä lähti toimintaterapeuttien seuraan hakeen elämään toimintaan. Eerikki nyhvää huoneessa, lähettelee viestejä Jennalle koko tekstaripaketin hyödyntäen, ei vastaa mulle puhelimeen, kosgka ei jaksa puhua humalaisen kanssa. Kehtaa nimittää mua humalaiseks. Mitä nyt muutaman snapsun olen tässä leidien seuraks ottanut. On muuten suht valaisevaa viettää iltaa muijien kanssa.

Täällä on käyty läpi jo toi Jennan menkkajuttu, ja kollektiivinen mielipide on, että ”naiset ON ihania ja ne vaan ON sellaisia siihen aikaan kuusta”. Lisäksi olen saanut keskestella erilaisista synnytystyyleistä (kuulemma doggystyle asennostakin voi puskee;), Nivean rajauspensseli (?)uutuuksista, miesten mustasukkaisuudesta, Elämän Suolan tuote-esittelyistä, bikinit vs. kokouikkari-mittelöistä ja siitä mikä merkitys natriumglutamaatilla on kehon hyvinvoinnin kannalta. Arvannette et mä otin puheeksi viimeisimmän tärkeän aiheen..😉 Mutta on täällä viinaakin juotu ja muutama eroottinen hetki koettu. Meikä nimittäin vetäs kehiin tantraseksikokemukset…😉 Pojot kotiin.😉

Eerikki, NYT TULE TÄNNE. HELVETTIIKO SIELLÄ YKSIN NYHVÄÄT?

Moro. Hyvää Ystistä btw kaikille.😉

Tietoja P-man
Tosimies, joka kumartaa punaiselle lihalle, tehokkaille moottoripyörille ja itsevarmoille naisille, jotka ei yritä hyväkskäyttää mua. Jyrkkä ei puuterialushousuille, kalaruuille sekä isäehdokkaita etsiville kullikotkille. Btw: itsekin isä vm. 11.

3 Responses to Actiontherapy vol II

  1. Coco kirjoitti:

    Hello! Kiitti tooosi hauskasta ja mielenkiintoisesta blogista!🙂

    Nyt ois eka kysmys, kun noi terveys ja hyvinvointijutut kiinnostaa, että mitä hyötyä natriumglumaatilla on? Olen käsittänyt että sitä kannattaa välttää mm.leikkeleissä yms.? Ja et se on turha ja sitä käytetään liikaa. Elimistöhän tuottaa sitä muutenkin, et et, miten se nyt menee?🙂 Aiheesta löytyy varmaan paljon kiistanalaista tietoa? Terveysjutuista olisi muutenkin kiva kuulla lisää, jos oikein olen ymmärtänyt niin teillä on siihen liittyvä yritys? Tack!

  2. nipsu kirjoitti:

    Natriumglutamaatin ”hyöty” ja tarkotus on tehdä muuten mauton ruoka maukkaaksi..Kätevä ja varma tapa saada hedari.😉 Jossakin ruoka-aineissahan sitä on kuitenkin luonnostaan. Terveysjuttuja kannatan mäkin! Pistäkäähän Testoksen pojat parastanne! (kuten yleensä)

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s

