Omenanpoimintaa ja maddnesiä


Mä oon ny jonki aikaa vannonut vanhempien naisten nimeen. homma o menny iha hyvin ku ainoa velvollisuus on ollu niiden kanssa paneskelu ja seurustelu-upseerin tehtävät. tänään sit tapahtui jotain kauheeta. golfmaikka (siis kesäinen AIKAINEN hoitoni) soitti, että mun pitäis viEDÄ SEN VANHIN POIKA shoppaan. jesse (nimi muutettu) on siis oikein touhukas 11-vee, tuleva narkkis tai teini-isä. Sellainen pikkuisen pyörEä plösö, joka on kiusanut luokkansa pieninpiä kuulemma Jo kauan. kerran yritettiin siirtää jo tarkkikselle vai mitä ne ny onkaan, mut isipapalla on hieman enemmän vaikutusvaltaa ja hulttia sai jatkaa normiluokalla.

tota isipappaa, siis golfmuijan tulevaa exää, ei kiinnosta vittuakaan kersat. äijä ei koskaan käy koululla ja vaatii opettajilta järjettömiä. oon kuunnellut huuli pyöreenä golfmaikan juttuja lastensa isän kanssa puhelimessa. tällä plösöllä vajakilla on siis joku adhd tai sen tyyppinen käytösvamma ja se todellakin piinaa koko luokkaa sillä. isän ratkaisu tähän oli ostaa pojalle ”onnea” eli normiluokkapaikka sekä haastaa luokanopettaja oikeuteen lapsen syrjinnästä? what? ukko oli lähdössä koululle vanhempainmiitinkiin nauhurinsa tai juristinsa kanssa ja aikoo nauhoittaa tapaamisen tulevia oikeustaistoja varten. eiks toi oo aika vajaata? ensin se ei ole käynytkään 5 vuoteen koululla muijansa tukena ja vaikka opet ja rehtorit on pyytänyt, ja nyt ryysii sinne nauhurin kanssa. joopajoo. mistähän se aikoo syyttää ees koulua? oma poika on kuitenkin sairas ja kuuluis johonki erkkarille, eikä äijää ole kiinnostanut asia 5 vuoteen.

kyllä sitä osaa taas arvostaa omaa lapsuuttaan, joka oli sikketavallinen mutta tasainen ja turvallinen. mitä ny joskus porukat natis jostain ja isot kundit kiusas pientä ja hintelää, mut ei meidän faija sentää mua heitteille jättänyt.

luojalle kiitos, en ole isä, enkä hope sou joudu evva miettiin tuollaisia kakkoja! tääki on jo liikaa mun psyykelle saatana! miks mun pitää viedä toi huligaaninuori ostoksille, kun ei se oo mun kersa?

tää on näiden vanhojen eukkojen kaatojen huono puoli, pitää leikkiä perhettä. tänään jouduin poimiin omenoita koko päivän rouvan mökillä, johon mut huijattiin seksin verukkeella. piti olla kuumaa savusaunaseksiä ja mittelöitä makuupussissa mutta pah, skidit tulikin mukaan ja me vittu poimittiin omenoita koko päivä. ei tietookaan kullin työstä.😦

morooo!!!

Tietoja P-man
Tosimies, joka kumartaa punaiselle lihalle, tehokkaille moottoripyörille ja itsevarmoille naisille, jotka ei yritä hyväkskäyttää mua. Jyrkkä ei puuterialushousuille, kalaruuille sekä isäehdokkaita etsiville kullikotkille. Btw: itsekin isä vm. 11.

6 Responses to Omenanpoimintaa ja maddnesiä

  1. Kimmeli kirjoitti:

    Hui kauhia!!! Kehoittaisin etsimään uuden *puuman*!

    • P-man kirjoitti:

      kyl nyt loppui tää vanhempien rouvien kans rilluttelu tähän. otan selibaattiviikon (annan vaa ittelleni) ja sit takas normaaliikäisten pariin. mä en ymmärrä, mitä mulle on käynyt. kai se uteliasuus tarttui yontesta. no, saa loppia. mustahan ei lastenhoitajaa tule vielä. ja haluun sit et ne lapset on ihan omiani jatkossa.

  2. Kuten huomaat, eivät naiset etsikään rinnallleen mitään älyn jättiläistä, vaan kätevää miestä. Jatka vain samaan malliin. .. lopussa kiitos seisoo, kuten vaha kansa sanoo.

    • P-man kirjoitti:

      Noup. mä palaan takas oman ikäisteni pariin. puolensa oli tässäkin kokeilussa mutta ei musta oo suhteeseen naisten kanssa, joilla on takanaan 20 vee liitto ja siitä lukuisia lapsia. vähän aikaa jännää joo ku mammat on tahtunut kyytiä ja kokea nuoruuttaan uudestaan, mut sit se into lopahtaa.

      onneks ollaan golfmaikan kans samaa mieltä asiasta. se on yhtä kyllästänyt muhun ku mä siihen. siis makkarin puolella. no, ystävyys pysyköön!

  3. Päivitysilmoitus: Elämänhallintaa etsimässä « Ristipissarit

  4. Mervi Oksanen kirjoitti:

    Moi
    Hyvää tekstiä, kiitos! En taho joutaa näitä tällasia sivuja lukemaan kun on työ + 20 harrastusta, mut tämä on kyllä ERITTÄIN hyvä lajissaan. Ihan tosi täyspäinen kirjoittaja ja kuitenkin kunnolla huumoria mukana, jes!!! Kannustan jatkamaan, meikäläisen iltojen iloksi. Vaikka nyt oonkin yli 50 vuotta… mut ei kai se oo mun syyni, hei? Enhän mä pyytäny syntyä, vai??

    KIITOS JA TAVATAAN

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s

