Loppu ja ei puumanaisille!


huomisesta eteenpäin lopetan tän hulluuden. vanhemmat ja varatut varsinkaan ei ole mun juttu. ei pysty käsittään,mitä täs on tapahtunut. yontte pisti mut kotitoimistoon kuukaudeks sanktiona sen lakinainen harkkarin nussimisesta ja välien pilaamisesta sen mutsin kanssa, joka on siis meidän asiakas. oon aiheuttanut kuulemma suuremman luokan perhekriisin treen kermaperseiden perhekerhossa, mikä ei tee hyvää firman eikä yonten maineelle. rangasituksena oon nyt sivussa parista projektista, jotka mun piti vetää ja keskityn himassa kehitys- ja tutkmustehtäviin. plaaplaaplaa. mä olen myyjä enkä mikään toimistorotta.

masiksissani tapasin sit tänään seijaa pitkästä aikaa. käytiin syömässä Pancho Villassa ja sit puhuun kakkaa nässyn rannalle. ostettiin tammelan torilta kahvit ja pullat mukaan ja ajettiin Kauppiin autolla, sinne vanhan vesilaitoksen taakse Kaupin saunan suunnalle laiturille. oli oikeestaan tosi rentouttavaa ja hauskaa. seija oli selkeesti saanut elämästään kiinni. oli heivannut sen bodari-kiinteistövälittäjäukkonsa ja eli vain itselleen. terapiat kuulemma jatkuu edelleen ja S harkitsee muuttua ulkomaille. pääsis johonkin firman sisäiseen työntekijävaihtoon vuodeksi pariksi. lisäks se oli harkinnut uudelleenkouluttautumista lääkäriksi. wau!

tavallaan tosi haikeeta, koska meidän erosta lähtien S on mulle ollut kuitenkin hirveen rakas. vaikka on ollut omat ongelmat (mustamaalaukset, pettämiset, valehtelut) niin siltikin sellakinen perusystävyys on säilynyt. mä oon aina auttanut S:aa ja kyllähän S piti musta hyvän huolen ku teloin polveni kesemmällä. teki safkat ja kaikkea ja tarjoili ne sänkyyn asti…

ku pääsin tänään himaan kaupista, aloin vaan itkeä iham hul lusti. ku pahainenkin kakara. siis oikeesti itkin ku mikäkin kersa varmaan tunnin putkeen. vitutti jotenkin kaikki. tuli vähän seijaa ikvä, vaikkei se oo ees vielä lähtenyt mihinkään. no, kattellaan. ehkä mun todella ois aika hankkia ittelleni vähän jotain ulkopuolista perspektiiviä tähän naiselämään ku tuntuu että kaikki ei oo ihan hyvin. jotenki oon jämähtänyt vanhaan enkä osaa päästää irti menneesstä. ja sit ku päästän se johtaa järkkyihin tekoihin, siis tyyliin panen lesboja tai puumanaisia ja haaveilen kuksivani yonten lähes teini-ikäistä siskoa. aivan sairasta. tiedän.

taidan lähtee hosuun molskille Eerikin puukkojen kanssa. oon oppinut aika hyvin niitä heiluttelemaan. ehkä pitäis aloitaa joku uus harrastus, jos se auttais tän naisongelman kanssa. krav magaa tai jotain… äh, en tiedä.

hyvät yöt tyypeille! molskin jlk pistän viel makkaraa grilliin, meen istuun tonne jäiseen syysyöhön ja sit ehkä nukkuun hetkisen.

morooo!!!!

Tietoja P-man
Tosimies, joka kumartaa punaiselle lihalle, tehokkaille moottoripyörille ja itsevarmoille naisille, jotka ei yritä hyväkskäyttää mua. Jyrkkä ei puuterialushousuille, kalaruuille sekä isäehdokkaita etsiville kullikotkille. Btw: itsekin isä vm. 11.

4 Responses to Loppu ja ei puumanaisille!

  1. justiina kirjoitti:

    No, hemmetti. Ensin on vääränlaisia naisia, sitten on vääränlaisia puumia. Ei kyllä nyt osu millään kohdalleen ! Mitä jos kokeilisitkin välillä vaikkapa miehiä ?😀😀

    • P-man kirjoitti:

      selibaatti on iha jees! Tosin nyt jo mietin. miten selviin täst eteenpäin. Omin käsin onneen… Mä pidättäydyn naisista nyt seuraavaks tosi pitkään. Alan elää villiä sinkkuelämää. taas!!!🙂

  2. justiina kirjoitti:

    Villiä sinkkuelämää ilman naisia !?! Älä naurata ! Siis Kyllikin ja Kaisan kanssako ?😀
    Selibaatti ei oo hyväksi nuoren miehen terveydelle😉

    t. Tri Justiina😉

    • P-man kirjoitti:

      Olen viimeisesti lauseesta täysin samaa mieltä. Mutta selibaatti on hyvää mun mielelle.🙂

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s

