Muikkumarkkinat


Mitäs äijät muutakaan karseena syyskuisena iltana tekis, paitsi lähtis moikkaa golfmaikkaa kersoineen kalamarkkinoille… Yontte ja golfmuidu jäi keskustelemaan korkeamman tietoisuuden kehittämisestä Tapolan Mustamakkara -kioskille (just joo), kun mä ja Eerikki leikitettiin skidejä. Tai siis mä leikitin. Eerikki potki kiviä ja tsekkaili netistä uusia Hondan osia. ”Mut ku mikään ei ole niinkuin se vanha”. Voi jumalanperse sentään, sanon minä. Get over it, äijä!Ostettiin lopulta 20 purkkia äijäsinappia testokseen. Aivan saatanan hyvää. Chiliseospohjaista! Meinas torikauppiaalta tippua silmät päästä, kun Yontte maksoi 500 euron setelillä.

Suomalaiset pukeutuu aina niin iloisesti.

Tietoja P-man
Tosimies, joka kumartaa punaiselle lihalle, tehokkaille moottoripyörille ja itsevarmoille naisille, jotka ei yritä hyväkskäyttää mua. Jyrkkä ei puuterialushousuille, kalaruuille sekä isäehdokkaita etsiville kullikotkille. Btw: itsekin isä vm. 11.

2 Responses to Muikkumarkkinat

  1. Ninnu kirjoitti:

    Heeeiiii, ethän nyt vaan ole se tyyppi, johon oon törmäillyt Treella muutaman otteeseen?!🙂

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s

