Ahdistelija


Tiina, joka siis pamahti paksuksi kun sählättiin sängyssä, rinkuttaa mulle aivan koko ajan. Tänään oon vastannut 7 kertaa ja jättäny toiset seitsemän vastaamatta. Aina sama itku. ”Mitä me nyt tehdään?”. No MITÄ ME TEHTÄIS? Hän kantaa sen lapsen, mä leikin kiinnostunutta isukkia ja sit ku on synnytyksen aika, mä pyörryn. En tod. aio mennä ees mukaan synnytykseen, koska ei Tiina ole mulle sillä tavalla läheinen tai rakas ihminen, että kokisin olevani hyödyllinen tai haluttu synnärille. Ihan sama. En tiedä. Ehkä me päätetään raskaus kuitenkin. Mulla ei ole kuitenkaan oikeutta sen toisen kehoon, joten ykss lysti. 😦

Mä lähden nyt tekeen hirveen yläkroppaharjoituksen ja sit vähän perus mättöä kaapista eli limppua punaisella lihalla ja Mexican-kastikkeella, jonka reseptin keksin viime yönä, kun en ole nukkunut silmällistäkään. Koittakaahan olla raskautumatta,..

Moro!!!

Tietoja P-man
Tosimies, joka kumartaa punaiselle lihalle, tehokkaille moottoripyörille ja itsevarmoille naisille, jotka ei yritä hyväkskäyttää mua. Jyrkkä ei puuterialushousuille, kalaruuille sekä isäehdokkaita etsiville kullikotkille. Btw: itsekin isä vm. 11.

3 Responses to Ahdistelija

  1. JToivonen says:

    Ei helvete, mä olen hetken lukematta teidän blogia ja täällä on jo pamautettu joku paksuksi! 😀

    Hyvää joulua ja onnellista uutta vuotta 2011 toivottelee vanha tuttu, joka elää nykyään niin kovin rauhallista kotielämää!

  2. .-.-. says:

    Ootko sanonu Tiinalle että sä et lasta haluis? Raskaana olevalle ei tietenkään kannata sanoa tommosta ihan suoraan, vaan ”tuen sua siinä mitä teetkin” siihen perään lisättynä kuulostaa paremmalta (jos oikeasti sitä tarkoittaa).

    Mitä siihen synnytykseen tulee, niin kiinnostuneen isukin rooliin kuuluu kysyä että haluaako nainen sut sinne mukaan ;). Voit tietty varottaa että voit oksentaa ja/tai pyörtyä sinne, joka vähentää naisen halukkuutta ottaa sut sinne mukaan, jos sellaista halukkuutta on edes ilmennyt.
    Kiinnostunut isukki on mukana myös ultrissa (rv 11-13 ja rv 19-21)

    Plus että raskausaikana on hirmuisen mukava, jos mies jaksaa tukea ja ymmärtää… Itkuja tulee ihan mitättömistä asioistakin (mulla mm. siitä kun jääkaapissa ei ollutkaan ruokaa kun tulin kotiin ;D) Tietty miehen pitää osata sanoa tulevaa äitiä nätiksi, vaikka maha on kuin valaalla. Ja puhumattakaan niistä selkä ja jalka hieronnoista kun maha painaa ja selkä & jalat kipeytyvät 😉

    Onnea isukille ja hyvää uuttavuotta 😀

    t. Raskaana

  3. Päivitysilmoitus: Tyttö tuli, tyttö tuli… Isyyden ahdistus ja ihanuus « Ristipissarit

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s

