Karmeeta sekoilua


Okei P-man tossa jo kertokin et me oltiin pari viikkoo sit tamperelaisen paikallisradion 957:n synttäreillä Pakkahuoneella. Se kanava on siis vähä niinku manselainen Radio City, rokkia ja kiakkoo ja kaikki juontajat on miehiä. Ei vittu mikä ilta.no ensinnäkin sielläoli osalla jokku vippipassit kaulassa ja ne haki Klubin puolelta ilmasta viinaa, mikä lievästi sanoen sieppas mua. Mutta Eppujen keikan alkupuolella olin röökillä terassilla just menossa taks ja joku pikkumimmi tuli mun kaulaan roikkuun. Se sano, et antaa vippipassinsa mulle jos panen sitä niin et sen mulkku eksä huomaa sen. Me livahdettiin narikkapokejen ohi ns. klubin yläkertaan, siellä on joku Teatterikesän toimisto. Jäätiin sinne eläportaille ja nussittiin oiikeen kunnolla, ei hitto kun tekikin hyvää vaikka mä oon ollu tietoisessa selibaatissa. Mut sit sinä iltana vaan alko tekeen niin paljon mieli viinaa et mä olin valmis höylään pilluu et sain sitä viinaa. Vaikka ei se muija niin ihmeellinen ees ollut, sellanen vähän niinkun apina, kauheen luiseva, ei siis laiha sellasela uu mama -tyylillä vaan laiha niinkun joku kääpiö.

Onneks se nussiminen jäi kesken kun ne poket tuli valittaan asiasta. tai emmä oo varma olikse poke, ehkä se oli vaan joku toinen kalju. Eiks kaikki poket oo kaljuja ja vähä lihavia ja niillä on joku karmee symboolitatuointi.

No mä sit revin väkisin sen passin siltä ämmältä ja syöksyin vippialueelle.Just sillon siideri oli loppunut mutta ne kaato mulle tuopillisen valkkaria, jee! Ja vitttuuuuh, siinä vaiheessa tajusin et mä oon missannu eppujen keikan ja mun kaulassa roikkuu taas joku vitun kalju apina.

Loppuilta oli jotain ihme rähinää Pakkahuoneen eessä ja taisin mää olla Ilveksessäkin. Sielläoli joku Radio 957:n viippilooshi johon kai hotellin jotaja pyysi mut ja otin sielläkin vähä tuntumaa pariin tissiin.

Ja seuraavana vittun päivänä luin lehdestä että joku oli tapettu siellä 957:n bileissä! joku poke oli tappanu jonkun miehen! ei vittu ei kai se oo se sama poke joka mun kimpussa roikku.

Menin tosta kaikesta niin paniikkiin et olin kolme päivää syömättä ja join vaan vaahterasiirappi-pippuri-hunajavettä ja vedin ulostuslääkkeitä. Soitin mun life coachille mutta se helvetti on nyt Australiassa eikä se suostunu puhuun mun kaa lomalla.

Nyt on vedetty aikahiljasta linjaaton jälkeen.Oon itkenyt.Miks miks miks mun pitää aina vetää nää vanhat kuviot ja sortua tähän paksaan. Viime vuonna sain ohdutusta BB:stä, nyt sein on ihan paska ja vaan kuvottaa mua kun mun oma elämä on yhtä sekasin ja turhaa.

Tietoja yontte
Mies kaupungin kattojen yltä. Intresseissä vastakkaisen sukupuolen muotovaliot, viinit, gourmet, arjen ja juhlan luksus, vaatteet, henkinen ja fyysinen tasapaino. Täydellisyydessä ei ole mitään pahaa -siksi vaadin sitä sekä itseltäni että muilta.

7 Responses to Karmeeta sekoilua

  1. emminuorgam says:

    Ei sinne ketään ole tapettu. Vittu kun ihmiset ei osaa enää edes ajatella itse.

    • P-man says:

      No kerro sä, mitä siellä on käynyt? MIKS mä en tiedä mitään tällaisista?

      • emminuorgam says:

        Kukaan ei ole tappanut ketään. Se vippipassiäijä oli ollut niin naamat, ettei ollut pysynyt pystyssä enää Pakkiksella. Se oli myös haastanut kaikille eteen sattuneille riitaa ja siksi se poistettiin Pakkikselta. Tän jälkeen se meni Passionin eteen riehumaan ja yritti sisään kymmeniä kertoja. Loppujen lopuks se oli niin paljon häiriöks, ettei kukaan päässyt ulos tai sisään Pasuunaan, koska niiden pokejen kaikki energia kului sen estelyyn. Siksi sinne soitettiin poliisit ja ne laittoi äijän rautoihin. Lain mukaan henkilö on pidettävä kiinniotettuna niin kauan kun poliisit tulee ja niillä poliiseilla kesti yli puol tuntia tulla. Se äijä oli hengissä vielä kun ne poliisit tuli, mutta vajosi tajuttomaksi ja kuoli. Ilmeisesti sillä petti sydän. Pokea syytetään kuolemantuottamuksesta, joka ei siis ole rikos Suomessa. Ja tämäkin siksi, ettei ne vapauttanut sitä, jota taas ei saa lain mukaan tehdä. Että siinä koko draaman kaari sitten onkin.

      • Rimpsu says:

        emminuorgam: Korjataan tää paha haksahdus. ”Kuolemantuottamus on Suomen rikoslain mukainen rikos, jossa syyllinen huolimattomuudellaan aiheuttaa toisen kuoleman. Rangaistuksena on sakkoa tai enintään kuusi vuotta vankeutta.”

        linkistä lainkohdat:
        http://fi.wikipedia.org/wiki/Kuolemantuottamus

  2. P-man says:

    Ei saatana! Miten sä et puhunut meitsille tästä mitään? Eihän ny se sama naikkonen ollut, jonka mä eksyin sinne vessaan?

    Siis mikä juttu tää tappamishomma on? Siis olix se äijä tapettu siellä eikä Passionissa vai? sakke puhui ihan muuta.

  3. harvester says:

    Kylläpäs tapettiin. Siitä on ollut AL:ssä, 957:ssa ja ylessä et sitä pokee epäillään kuolemantuottamuksesta. ja yksi syyhän voi olla se et mies on altistunut Eppu Normaalin musiikille. kai ny vähemmästäkin kuolee.

    • P-man says:

      Eli kuolemantuottamus on tietenkin rikos. Höh. Luojalle kiitos. Saas nähdä, kettä jää kiinni tosta tänään sattuneesta tulipalosta, jossa kuoli kolme ihmistä. Perkele sentään. Liekö jotain tuttuja… Ei voi tiedää ja vituttaa tommoinen.

Jätä kommentti